بازاریابی و فروش

هرآنچه باید درباره غلظت عطر و تاثیر آن بر پخش رایحه بدانید

غلظت عطر نشان دهنده قدرت و مقدار ماندگاری یک رایحه پس از اسپری کردن آن است. بدون شک شما هم هنگام خرید عطر اصطلاحات ادوپرفیوم یا ادوتویلت را شنیده اید. اما این اصطلاحات دقیقا چه معنایی دارند؟ به طور کلی عطر ها از ترکیب درصدهای مختلف روغن عطر با الکل ایجاد...

12 آذر 1402

هواپیماهای ایرلاین الاتحاد: معرفی کامل ناوگان

ایرلاین دوم امارات متحدهکشورهای مختلف برای این که اقتصاد خود را توسعه دهند از روش های جدیدی برای عرضه خدمات خود به سایر کشورها استفاده می نمایند.

20 بهمن 1401

دست رد ایرانی ها به خودرو های روسی؛ یوآز در بازار میلیاردی شد

یوآز از جمله برند های روسی است که در بازار ایران هم محصولات آن خرید و فروش می شوند. اما بررسی ها نشان می دهد که برای خرید خودرو های این برند در بازار ایران باید بین یک میلیارد و 300 میلیون تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرد.

19 بهمن 1401

عکس ، مشخصات suv جک که به ایران می آید

گجت نیوز نوشت: جک JS5 به عنوان شاسی بلند نو به زودی به بازار ایران راه پیدا خواهد نمود. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

23 دی 1401

5 محصول اپل که فراوری آن ها در سال 2022 متوقف شده است

اپل در سال 2022 چندین محصول تازه را راهی بازار کرد اما در این میان فراوری تعدادی از محصولات هم برای همواره متوقف شد. در این مطلب به 5 محصول اپل می پردازیم که در این سال بازنشسته شدند.

20 آبان 1401

زوج های جوان در انتظار اجرای طرح فروش اقساطی لوازم خانگی، مدرسه ای بدون معلم در روستای خیرآباد

پربازدیدترین اخبار 1 آبان ماه سرویس شهروند خبرنگار را در این بسته مشاهده می کنید.

2 آبان 1401

آذربایجان شرقی دومین تولیدکننده زغال اخته در کشور است

مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی پس از قزوین رتبه دوم فراوری محصول زغال اخته در کشور را دارد.

25 مهر 1401

قفل چالشتر آمیزه ای از هنر و صنعت

قفل سازی آمیزه ای از هنر و صنعت است که از سوی صنعتگران چالشتری در مقیاس های مختلف فراوری می گردد.

20 مهر 1401

برترین شغل مغازه داری با سرمایه کم کدام است و چه شرایطی دارد؟

آغاز یک کسب و کار، کار پر خطر و دشواری است و احداث مغازه از این قاعده مستثنا نیست؛ به خصوص اگر بودجه زیادی در اختیار نداشته باشید، فرایند تصمیم گیری تا عمل دشوارتر خواهد شد. برترین شغل مغازه داری با سرمایه کم برای هر شخص بسته به موقعیت مکانی و سرمایه اولیه...

1 مهر 1401

ایجاد 700 فرصت شغلی با حمایت از مشاغل خانگی در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 700 فرصت شغلی نو طی نیمه نخست سال جاری با استفاده از پرداخت تسهیلات مقرون به صرفه قیمت به مشاغل خانگی، در استان ایجاد شده است.

31 شهریور 1401

مردم روسیه خودروهای ایرانی تارا و شاهین را چند می خرند؟

تارا و شاهین در مرز ایران و روسیه حول و حوش 13 هزار دلار قیمت دارند اما بعد از ورود و اضافه شدن سایر هزینه ها مانند مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های گمرکی، قیمت آنها تا حوالی 20 هزار دلار بالا می آید.

13 شهریور 1401

گیشه کم رونق سینماها ، چرا فیلم های پرفروش فقط یک میلیون مخاطب دارد؟

محمد احمدی، عضو شورای صنفی نمایش ضمن اشاره به مسائل موجود در فرآیند عرضه فیلم های سینمایی بر لزوم توجه به ظرفیت هایی غیر از اکران در سالن سینما تأکید کرد.

19 مرداد 1401

خرید + سرگرمی = مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان

گرجستان بیشتر به سرگرمی معروف است، اما اگر به شما پیشنهادی بدهیم که هم سرگرمی و هم خریدِ به صرفه داشته باشد، چه؟ منظورمان همان مراکز خرید مقرون به صرفه گرجستان است که در کنار خرید، امکاناتی ایجاد نموده اند تا هر نوع مشتری (شخصی، خانوادگی، کودک و…) بتوانید...

14 مرداد 1401

حسابداری مجتمع های تجاری و چالش های آن

اصولا انجام فرآیند حسابداری برای مجتمع های تجاری، امری مهم است و احتیاج است تا دقت زیادی برای انجام این کار صرف گردد. تا همه چیز بر اساس اصول و طبق معیارهای درست سنجیده گردد.حسابداری مجتمع های تجاری، یکی از مهم ترین بخش های مدیریت ساختمان های تجاری است...

11 مرداد 1401

پیش بینی قیمت سایپا شاهین در بازار

سایپا شاهین (یا همان سایپا رهام) یک سدان جمع و جور خانوادگی شهری به شمار میرود که اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز به معرض نمایش عموم عایدی. این خودرو یکی دیگر از تولیدات ملی شرکت سایپا بوده و مالکیت معنوی آن تماما در اختیار این کمپانی خودروساز ایرانی...

8 مرداد 1401

نگاهی به زشت ترین خودروهای دنیا

زشت ترین خودروهای جهان کدامند؟ برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید نگاهی به تاریخچه اتومبیل بیاندازیم. طراحی و چهره یک ماشین در ابتدا و سال های اولیه تاریخ خودروسازی، نه برای مشتریان و نه برای سازندگان موضوع مهمی نبود. اما با ثباتی که فرایند فراوری فنی...

7 مرداد 1401

یک زن 101 ساله میخواهد تابلو نقاشی غارت شده به وسیله نازی ها را به مزایده بگذارد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، یک زن 101 ساله میخواهد تابلو نقاشی غارت شده به وسیله نازی ها را به مزایده بگذارد.

27 تیر 1401

دقت و عملکرد دستگاه توالی یابی نانوحفره ای بهبود یافته است

اکسفورد نانوپور تکنولوژیز از افزایش دقت و بهبود عملکرد توالی یاب نانوحفره ای این شرکت خبر داد، دستگاهی که در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و نتایج آن مورد تایید جامعه علمی و تحقیقاتی است.

23 تیر 1401

داریا همراه اولین عرضه کننده سری گلکسی S22 سامسونگ در ایران

شرکت داریا همراه مرکز برای نخستین بار پرچمداران تازه سری گلکسی سامسونگ را همزمان با عرضه جهانی، در بازار ایران عرضه می کند.

10 تیر 1401

پلیموت باراکودا؛ خودرویی که جاده را خراش می دهد!

پلیموت باراکودا از جمله خودرو های آمریکایی است که طرفداران خاص خود را دارد و از مدل های محبوب برای پروژه های بروزرسانی محسوب می گردد.

5 تیر 1401
تعداد: (88)