رقابت بارسلونا و منچسترسیتی برای جذب دیبالا

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبرگزاری خبرنگاران- قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس در انتهای فصل به انتها می رسد و او به زودی بازیکن آزاد خواهد شد. بعضی از منابع ایتالیایی از علاقه مندی بارسلونا به دیبالا خبر می دهند.

رقابت بارسلونا و منچسترسیتی برای جذب دیبالا

به گزارش وبلاگ درخشان 92، طبق ادعای اسپورت ایتالیا و توتو مرکاتو وب؛ سران یوونتوس نسبت به مقدار آمادگی و ثبات دیبالا تردید دارند و به همین علت فرایند مذاکرات برای تمدید قرارداد او متوقف شده است. دیبالا از رفتار سران یوونتوس عصبانی است و به جدایی از این باشگاه فکر می نماید. دیبالا برای تمدید قرارداد، دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو را مدنظر دارد. اخیرا نام چلسی، پاری سن ژرمن، اینتر و منچسترسیتی در رابطه با ستاره یوونتوس مطرح شد و اکنون گفته می گردد بارسلونا نیز به جذب رایگان او علاقه دارد. پیشنهاد بارسلونا احتمالا برای دیبالا مجذوب کننده خواهد بود چراکه او می تواند به محور تیم ژاوی تبدیل گردد.

پائولو دیبالا، فوروارد آرژانتینی یوونتوس همچنان آینده نامعلومی دارد. به نقل از گاتزتا، پائولو دیبالا که فقط تا انتهای فصل با یوونتوس قرارداد دارد، مورد توجه چند تیم اروپایی قرار گرفته است. باشگاه ایتالیایی در ماه اکتبر 2021 (آبان) با مهاجم سابق پالرمو بر سر دستمزد 8 میلیون یورویی به علاوه 2 میلیون یورو پاداش به توافق رسید اما سپس شرایط تغییر کرد و این توافق شکل رسمی به خود نگرفت. در واقع از ایتالیا خبر آمد که بیانکونری می خواهد تا انتهای ماه آینده میلادی، ارزیابی های بیشتری انجام دهد تا درک کند که آیا این بازیکن آرژانتینی ارزش مبلغی که چندین هفته قبل با او بر سر آن به توافق رسیده بود را دارد یا خیر.

اینتر میخواهد به دیبالا قراردادی 5 ساله با دستمزد خالص 7.5 میلیون یورویی پیشنهاد کند درحالی که منچسترسیتی حاضر است درخواست 10 میلیون یورویی او را برآورده کند. تاتنهام و بارسلونا نیز تماس های اولیه را برقرار نموده اند اما اولویت دیبالا ماندن در تورین است. مدیر برنامه های این بازیکن 28 ساله تا اواسط ماه آینده با ورود به ایتالیا با مدیران یووه صحبت خواهد نمود.

یوونتوس در حالی خرید گران قیمت دوشان ولاهوویچ را نهایی نموده که شرایط تمدید قرارداد پائولو دیبالا، خوان کوادرادو، فدریکو برناردسکی و ماتیا پرین روی هواست. قرارداد این چهار بازیکن در انتها فصل تمام می گردد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکنان به شکلی جدی دنبال نمی گردد. در حال حاضر هم به نظر نمی رسد یوونتوس هیچ میلی برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا و پرداخت 40 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید ندارد. بارسلونا روی جذب این مهاجم 29 ساله اسپانیایی اصرار زیادی دارد اما الان به خاطر مسائل مالی و ماجرای سقف دستمزدها، تا قبل از داشتن خروجی دیگری نمی تواند موراتا را جذب کند.

شرایط تمدید قرارداد دیبالا هم چنان در بن بست است و این را نمی توان بی ارتباط به فرایند خرید ولاهوویچ دانست. حالا فرضیه ای مطرح شده که در آن شاید آلوارو موراتا و پائولو دیبالا در آینده یوونتوس جایی نداشته باشند. با این حال اگر یوونتوس بتواند در ژانویه فروش هایی داشته باشد، بخشی از مبالغ صرف شده برای ولاهوویچ را می تواند بازگرداند و شاید در فرایند تمدید قراردادها، بهبودی حاصل گردد. یوونتوس مثل گذشته تصمیم دارد هزینه هایش را کاهش دهد.

قرارداد پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی باشگاه یوونتوس در انتها فصل به انتها می رسد و به نظر نمی رسد طرفین به انجام توافق نزدیک باشند. با توجه به شرایط مالی بد یوونتوس به خاطر شیوع کرونا، بانوی پیر توانایی پرداخت دستمزد درخواستی دیبالا را ندارد و همین موضوع باعث شده است تا فرایند مذاکرات به مشکل بخورد. حال الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس می گوید شرایط برای رسیدن به توافق بسیار سخت شده است. او در این باره گفت: شرایط در حال حاضر پیچیده تر و سخت تر از قبل شده است. دیدیم که دیبالا فصل قبل به مشکل خورد و دو سال پیش هم در آستانه ترک باشگاه بود. شرایط در خصوص آینده این بازیکن مطابق میل باشگاه پیش نمی رود. واقعا شرایط پیچیده است و گرنه تا به حال قرارداد او تمدید شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رقابت بارسلونا و منچسترسیتی برای جذب دیبالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت بارسلونا و منچسترسیتی برای جذب دیبالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید