رونالد کومان سرمربی هلند شد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، لوییس فان خال در ماه آوریل امسال گفت که به سرطان پروستات مبتلا شده است اما با این وجود در راس راهنمایی تیم ملی هلند برای جام جهانی 2022 باقی ماند. در همان زمان فدراسیون فوتبال هلند قراردادی را با رونالد کومان امضا کرد که این قرارداد تا سال 2026 اعتبار دارد.

رونالد کومان سرمربی هلند شد

کومان پیش از این از سال 2018 تا 2020 سرمربی تیم ملی هلند بوده است. آخرین کار او حضور در بارسلونا بود جایی که این مربی عملکرد خوبی نداشت و از راهنمایی تیم برکنار شد.

رونالد کومان 59 ساله در دوران مربیگری خود در تیم های آژاکس هلند، فاینورد، ویتسه، آلکمار، آیندهوون، بنفیکا پرتغال، اورتون و ساوتهمپتون کار نموده است.

لوییس فان خال در انتها ملاقات با آرژانتین درباره ادامه همکاری خود با این تیم گفت: ماموریت من در تیم ملی هلند به انتها رسید و این آخرین بازی من بود. من 20 بازی راهنمایی تیم ملی فوتبال هلند را برعهده گرفتم و در هیچ بازی تیم شکست نخورد. اگر اطمینان ندارید می توانید در گوگل سرچ کنید. تجربه بسیار خوبی برای من بود. من از بازیکنان جوان استفاده کردم تا آن ها برای آینده تجربه خوبی کسب نمایند. به نظرم حضور من بسیار مثبت بود هر چند که از این شکست بسیار ناراحت هستیم.

منبع: فرارو

به "رونالد کومان سرمربی هلند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالد کومان سرمربی هلند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید