زمین را از زاویه فضانورد ناسا مشاهده کنید

به گزارش وبلاگ درخشان 92، یکی از فضانوردان ناسا تصویر زمین از دید ایستگاه بین المللی فضایی منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

زمین را از زاویه فضانورد ناسا مشاهده کنید

به گزارش وبلاگ درخشان 92 و به نقل از وبلاگ درخشان 92، فضانورد ناسا ویکتور گلاور، یکی از چهار فضانورد داخل فضاپیمای SpaceX Crew Dragon، در اولین سفر خود به فضا، ویدئویی از منظره خیره کننده از زمین را منتشر کرد. گلاور در توئیتر خود گفت: اولین فیلم من از فضا! از دریچه مقاومت اژدها به زمین نگاه می کنیم. مقیاس جزئیات و ورودی های حسی این زاویه را نفس گیر کرده است!

این ویدئو گلاور را نشان می دهد که کنار پنجره نشسته و از فضای بیرون لذت می برد. این فضانورد که به عنوان خلبان و دومین فرمانده فضاپیما خدمت می کند، گفت این منظره بسیار شگفت انگیز است! فضانوردان ناسا مایکل هاپکینز و شانون واکر و فضانورد ژاپنی سوئیچی نوگوچی نیز اعضای این ماموریت هستند که Crew-1 نامیده می شود. این دومین پرواز خدمه یک فضاپیمای SpaceX است.

اوایل این هفته نیز، گلاور با انتشار یک توئیت، عکسی از خانه جدید خود را منتشر کرد، جایی که ماه های آینده را در آن جا از ایستگاه فضایی بین المللی سپری خواهد کرد. از زمان گویون بلوفورد که برای اولین بار در سال 1983 به فضا سفر کرد، تا به امروز بیش از دوازده نفر از سیاه پوستان آمریکایی، به فضا رفته اند. گلاور اولین خدمه تمام وقت سیاه پوستان در ISS است. این فضاپیما از مرکز فضایی کندی فلوریدا به فضا پرتاب شد. این نشانه ای است از آن چه که ناسا امیدوار است سال ها کمک این شرکت برای حفظ کارکنان ایستگاه فضایی بین المللی باشد. فضاپیمای Crew Dragon در 16 نوامبر در ایستگاه بین المللی فضایی لنگر انداخت.

پیش بینی می شود فضانوردان Crew-1 حدود 6 ماه را در ISS سپری کنند، جایی که آن ها بر روی انواع آزمایش های علمی کار می کنند و پیاده روی های فضایی را برای ادامه به روزرسانی و تعمیرات بیرونی ایستگاه فضایی انجام می دهند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده توسط این فضانورد را مشاهده می کنید:

تعداد بازدید : 37

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین

به "زمین را از زاویه فضانورد ناسا مشاهده کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین را از زاویه فضانورد ناسا مشاهده کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید