سال 95 چه رنگ لباسی مد است؟

به گزارش وبلاگ درخشان 92، سال 95 چه رنگ لباسی مد است؟ موسسه پنتون برای سال 95 دو رنگ صورتی ملایم(Rose Quart) و آبی روشن(Serenity) را برگزیده است.

سال 95 چه رنگ لباسی مد است؟

طبق معمول همواره، با رسیدن به سال جدید، دنیای مد هم خانه تکانی می نماید و لباس هایش را عوض می نماید .رنگ سال واژه ای است که همواره برای هواداران و همراهان مد آشنا بوده و جذابیت دارد. مطمئنا اگر شما هم یکی از این افراد هستید، دوست دارید بدانید سال 95 چه رنگ لباسی مد است؟ موسسه پنتون (Pantone) از سال 2000 میلادی رنگ مد سال را انتخاب و اعلام می نماید. با اینکه این کمپانی به طور غیر رسمی به ارائه رنگ سال پرداخته است اما هم اکنون از او به عنوان برند مد یاد می گردد و بسیاری تابع این کمپانی می باشند. حال سوال اینجاست که کمپانی پنتون چگونه رنگ سال 2016 را انتخاب می نماید؟ این شرکت آمریکایی با ارائه 10 رنگ و نظرسنجی مردمی با توجه به رای و نظر مردم دو رنگ را انتخاب نموده است. در ادامه همراه مجله اینترنتی وبلاگ درخشان 92 باشید تا این دو رنگ سال جدید را با هم آنالیز کنیم .

شما را به دنیای مد و فشن دعوت می کنیم. جالب است بدانید رنگ هایی که سال جاری (2016 - 95) برای رنگ مد انتخاب شده اند ، رنگ های پرفروش و پرطرفداری نیستند. ملاک انتخاب رنگ مد هر سال، پاسخگویی به همه نیازهای دنیای مد می باشد . رنگ اول صورتی ملایم (Rose Quart) می باشد و رنگ دوم آبی روشن (Serenity) است. رنگ آبی و صورتی هر دو نشان از متانت و آرامش می باشند.

رنگ صورتی ملایم ( :(Rose Quart

از رنگ صورتی ملایم به عنوان رنگ آرامش دهنده نیز یاد می گردد؛ زیرا برگرفته از سنگ کوارتز می باشد و برای سال 2016 انتخاب شده است. بالاخره از میان ده رنگ مختلف که کاندیدای مد سال 2016 بودند، رنگ رز کوارتز یا همان صورتی ملایم به عنوان اولین رنگ سال 95 انتخاب شد.

رنگ آبی روشن (Serenity):

آبی روشن نیز حس آرامش را در فرد ایجاد می نماید و این رنگ نیز در کنار رنگ صورتی ملایم یک ترکیب عالی و بانشاط را ایجاد می نماید.

منبع: setare.com

به "سال 95 چه رنگ لباسی مد است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 95 چه رنگ لباسی مد است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید