ضربه بزرگ بعضی مسئولان شوشتر به یکی از منطقه ها مهم گردشگری این شهرستان

به گزارش وبلاگ درخشان 92، مسئول انجمن دوستدارن میراث فرهنگی شوشتر گفت: نتیجه این کار مسئولان تخریب فضای سبز، قطع هزاران درخت میوه، فرار سرمایه گذاران و مسافران از منطقه جاده باغات شوشتر به استان های دیگر شده.

ضربه بزرگ بعضی مسئولان شوشتر به یکی از منطقه ها مهم گردشگری این شهرستان

احمد شمس آبادی می گوید: تعدادی از مسئولان بدون توجه به تاثیر مثبتی که منطقه جاده باغات در حفظ آبادی و امنیت و بعلاوه توسعه گردشگری شهرستان شوشتر داشته به جای کوشش در مورد استفاده از این موهبت برای توسعه هر چه بیشتر گردشگری شهر اقدام به قطع برق و تخریب آن نموده اند.

او با تاکید بر توقف تخریب بیشتر در این منطقه اضافه نمود: ضروری است تعدادی کارشناس برای آنالیز های فنی در این منطقه حضور پیدا نمایند و از صادر کردن دستور های تخریب بیشتر در این منطقه جلوگیری شود.

به گفته آقای شمس آبادی این محل قرن ها محل گذران آخر هفته و فضای سبز اهالی بوده و در مقایسه با هزاران هکتار زمین کشاورزی در اطراف شوشتر که سهم عظیمی در تولیدات کشاورزی دارند بسیار ناچیز است.

مسئول انجمن دوستدارن میراث فرهنگی شوشتر شرح داد که از گذشته کشاورزی در این منطقه صرفه مالی نداشته و اینجا محل تجمع اشرار و تخلیه نخاله های ساختمانی شده بود، اما در حدود 30 سال پیش کشاورزان بخشی از زمین های خود را فروختند تا موجب توسعه گردشگری شود و سرمایه گذران نیز در همین جهت هزینه کردند، اما این که مسئولان هر روز نامه ای به عنوان هشدار تخریب ارسال می نمایند واقعا تاسف بار است.

احمد شمس آبادی شرحات بیشتری در مورد این که چه نهادی در حال تخریب این منطقه است ارایه نکرد.

وبلاگ درخشان 92 خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ضربه بزرگ بعضی مسئولان شوشتر به یکی از منطقه ها مهم گردشگری این شهرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه بزرگ بعضی مسئولان شوشتر به یکی از منطقه ها مهم گردشگری این شهرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید