فرار به جلویِ بنزینی به سبکِ میرحسین موسوی!

به گزارش وبلاگ درخشان 92، کسانی که در طول چهل سال پس از انقلاب، 30 سال دولت در اختیار جناح شان بوده و هم اکنون نیز هست، مدعی احقاق حق مردم شده اند!

فرار به جلویِ بنزینی به سبکِ میرحسین موسوی!

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ درخشان 92، دولت مورد حمایت اصلاح طلبان من جمله میرحسین موسوی بر مصدر کار است. طرحی مبنی بر بازگشت سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین را طراحی و اجرایی کرد. اجرای غلط اصلاح قیمت بنزین و از همه بدتر اعلام ناگهانی آن توسط دولت شوکی به جامعه وارد کرد.

مردم بی خبر از همه جا بامداد آدینه خبردار می شوند که بنزین سهمیه بندی و دونرخی شده است. اعتراضاتی شکل گرفت که طبیعی بود ولی مردم با مشاهده آشوب ها، با آنکه معترض به قیمت های اعلامی بنزین توسط دولت بودند، صبوری کردند تا مجال اغتشاش را از آشوب گران بگیرند.

حال کسانی که در طول چهل سال پس از انقلاب، 30 سال دولت در اختیار جناح شان بوده و هم اکنون نیز هست، مدعی احقاق حق مردم شده اند! آخرین نمونه نیز موضع گیری میرحسین موسوی، عامل فتنه و درگیری های سال 88 است. سخن درباره عملکرد او در دوران نخست وزیری اش بسیار است که از حوصله این نوشتار خارج می باشد. او که در سال 88 پس از شکست سنگین از رقیب در انتخابات ریاست جمهوری، بچگانه و یا خائنانه ادعای تقلب کرد و بانی اتفاقات ناگوار شد، حال در فرار به جلو اعلام نموده است که مردم در اعتراض به یک تصمیم غیر معقول کاسبکارانه و مخالف منافع اقشار مستضعف سرخورده شده اند. میرحسین اما نمی گوید که این تصمیم متعلق به دولت متبوعش است که قریب به 6 سال است ایران را به امیدِ واهی برجام، زمین گیر بی تدبیری های خود نموده است.

سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم نیز درواکنش به ژست مخالفت میرحسین موسوی در توئیتر نوشت:

میرحسین موسوی و برخی از هنرمندان که با حمایت تمام قد از روحانی سبب عوامفریبی و رقیب هراسی شدند و باید جوابگوی بی کفایتی دولت در قضایایی مثل بنزین باشند و از ملت عذرخواهی نمایند، با فرار به جلو و به بهانه آشوب های اخیر مدعی نظام شده اند؛ انگار حافظه مردم را نادیده گرفته اند!

مایکل لدین مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا و عضو برجسته مؤسسه آمریکن اینترپرایز و دستیار ویژه دونالد رامسفلد وزیر دفاع اسبق آمریکا و دیک چنی معاون جرج بوش در یادداشتی در نشریه فوربس نوشت: سناتور چاک شامر نقش مستقیمی در نامه نگاری محرمانه بین دولت اوباما و سران آشوب علیه دولت ایران در سال 1388 و در پی انتخابات ریاست جمهوری داشته است.

لدین اضافه نمود: دولت (آمریکا) تصمیم گرفت پیغامی برای گروه (میر حسین) موسوی و جنبش سبز بفرستد. پاسخ این پیغام در یک یادداشت 8 صفحه ای در تاریخ 30 نوامبر 2009 (9 آذر 88) دریافت شد. نویسندگان محتاط بوده اند، و متن امضا نشده و من دلایل روشنی دارم که چند نفر در تهران روی آن کار نموده اند.

لدین در مطلب خود می نویسد: نویسندگان آن نامه به واشنگتن هشدار داده اند که اگر با تهران به توافق هسته ای دست یابد، باید در برابر رویکرد های خارجی و داخلی تهران سکوت کند. (موضوعی که نشان می دهد فتنه گران دلواپس بوده اند که با توافق هسته ای، حمایت واشنگتن از آن ها کاهش یابد.) نویسندگان نامه همچنین ایران را به حمایت از تروریسم و کوشش برای دستیابی به بمب اتمی و استیلا بر خاورمیانه متهم می نمایند!

به گزارش دانشجو، سال هاست پیکر ایران زخمی از خنجری است که موسوی و کروبی خائنانه به آن وارد کردند. بعد از اغتشاشات سال 88، آمریکا توانست در یک اجماع جهانی، بزرگترین رژیم تحریمی تاریخ را علیه ایران اعمال کند و کماکان نیز ایران بعد از گذشت 10 سال، درگیر تحریم هایی است که بذرش را فتنه گران سال 88 کاشتند. اگر این جماعت آتش فتنه را شعله ور نمی کردند، دیگر امروز شاهد پدیده ای به نام برجام نبودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرار به جلویِ بنزینی به سبکِ میرحسین موسوی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار به جلویِ بنزینی به سبکِ میرحسین موسوی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید