معمای توهم نوری؛ فقط نابغه ها مدادِ بین کتاب ها را در 11 ثانیه پیدا می نمایند!

به گزارش وبلاگ درخشان 92، معمای توهم نوری؛ افرادی با هوشِ تصویری بالا می توانند مداد پنهان شده را در 11 ثانیه پیدا نمایند.

معمای توهم نوری؛ فقط نابغه ها مدادِ بین کتاب ها را در 11 ثانیه پیدا می نمایند!

وبلاگ درخشان 92 | افراد با هوش بالا می توانند این تست توهم نوری را حل نمایند. تنها 2 درصد از مردم می توانند مداد پنهان لابه لای کتاب هار را در 11 ثانیه ببینند. در این تصویر یک مداد وجود دارد. افرادی که مهارت های مشاهده و بینایی خوبی دارند، مداد را در 11 ثانیه پیدا می نمایند.

به گزارش وبلاگ درخشان 92 ؛ چه اندازه به سطح تمرکز و مهارت های بصریتان آگاهی دارید؟ آیا می توانید مداد را در 11 ثانیه تشخیص دهید؟ این چالش انجام دهید تا پاسخ سؤال را متوجه شوید.

هدف اصلی چالش توهم نوری پیدا کردن جسمی است که در تصویربه طرز هوشمندانه ای استتار شده باشد. در بعضی موارد، چیزی که به نظر می رسد یک شی است، می تواند در واقعیت کاملاً متفاوت باشد.

آیا برای معین سطح قدرت بینایی و تمرکزتان مشتاق هستد؟

پس یکبار دیگر تصویر را ببینید:

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا یک تصویر توهم نوری است که هدف اصلی آن فریب مغز شما است و چالش پیش روی شما این است که بر این توهم غلبه کنید و مداد موجود در این تصویر را در 11 ثانیه تشخیص دهید.

.

.

این یک چالش آسان است که می تواند به وسیله یک کاربر با تجربه در حل معما های توهم نوری ظرف چند ثانیه حل گردد. تصاویر توهم نوری مهارت های بینایی و سطح ادراک شما را آزمایش می نمایند و تا حدی به سنجش هوش شما یاری می نمایند.

.

.

توهمات نوری منبع عالی تفریح برای نوجوانان و بزرگسالان است. آن ها نقاط خاصی از مغزشما را تحریک می نمایند. آیا مداد را در 11 ثانیه دیدید؟

.

.

چالش پیش روی شما این است ک خنجر را که در تصویر وجود دارد در 11 ثانیه پیدا کنید، این مداد به طرز هوشمندانه ای استتار شده است.

مداد را دیدید؟

.

.

.

عجله کنید، فرصت زیادی ندارید.

.

.

.

کنجکاو هستید بدانید مداد کجاست؟

.

.

.

زمان تمام شد.

.

.

پاسخ معمای توهم نوری

منبع: فرادید

به "معمای توهم نوری؛ فقط نابغه ها مدادِ بین کتاب ها را در 11 ثانیه پیدا می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای توهم نوری؛ فقط نابغه ها مدادِ بین کتاب ها را در 11 ثانیه پیدا می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید