کتاب

14 مدل از محبوب ترین انواع کیف دوشی زنانه و مردانه

امروزه انواع گوناگونی از کیف های دوشی و دستی پیدا می شوند و به همین علت انتخاب برترین مدل ممکن است کمی سخت باشد. پیش از آنکه تصمیم بگیرید چه کیفی برای شما مناسب است، بد نیست آشنایی نسبی با انواع کیف دوشی داشته باشید. در این نوشته به آنالیز همین موضوع می...

6 اردیبهشت 1403

هواپیماهای ایرلاین الاتحاد: معرفی کامل ناوگان

ایرلاین دوم امارات متحدهکشورهای مختلف برای این که اقتصاد خود را توسعه دهند از روش های جدیدی برای عرضه خدمات خود به سایر کشورها استفاده می نمایند.

20 بهمن 1401

معمای توهم نوری؛ فقط نابغه ها مدادِ بین کتاب ها را در 11 ثانیه پیدا می نمایند!

معمای توهم نوری؛ افرادی با هوشِ تصویری بالا می توانند مداد پنهان شده را در 11 ثانیه پیدا نمایند.

19 دی 1401

بساط دیزی پزی؛ از نانوایی سنگکی تا حمام عمومی

آبگوشت به تناسب فصل و منطقه ای که در آن پخته می شد و ذوق طباخ، شکلی و طعمی متفاوت به خود می گرفت. برای مثال در روزگار گذشته اهالی روستا های تهران که بیشتر باغدار بودند علاقه زیادی به آبگوشت باغی داشتند.

4 مهر 1401

ژان لوک گدار خودکشی خودخواسته نموده است

وکیل ژان لوک گدار تأیید کرد که این سینماگر سرشناس فرانسوی به وسیله اُتانازی (خودکشی مساعدت شده یا خودخواسته) به زندگی خود انتها داده است.

27 شهریور 1401

حسابداری مجتمع های تجاری و چالش های آن

اصولا انجام فرآیند حسابداری برای مجتمع های تجاری، امری مهم است و احتیاج است تا دقت زیادی برای انجام این کار صرف گردد. تا همه چیز بر اساس اصول و طبق معیارهای درست سنجیده گردد.حسابداری مجتمع های تجاری، یکی از مهم ترین بخش های مدیریت ساختمان های تجاری است...

11 مرداد 1401

فرهادی از ایتالیایی ها جایزه استاد سینما می گیرد

اصغر فرهادی جایزه استاد سینما (Maestri Cinema) فیزوله (منطقه ای در استان فلورانس ایتالیا) را روز شنبه 25 تیر ماه (16 جولای) در سالن تئاتر رومی فیزوله دریافت خواهد نمود و فیلم برنده اسکار جدایی نیز پس از مراسم برای مخاطبان به نمایش گذاشته می گردد.

4 مرداد 1401

ایده های کاربردی برای دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

بزرگ ترین مشکل خانه های کوچک ، که بسیار رایج هستند ، این است که در صورت تزئین نادرست می توانند کاملاً خفه و باریک شوند. به خصوص سالن هایی که بیشتر روز در آنها سپری می شود ، جایی که خانواده ها و مهمانان ساعت ها جلوی تلویزیون می نشینند و با هم صحبت می کنند...

26 تیر 1401

سفر مقرون به صرفه به سئول، کره جنوبی (قسمت سوم)

اگر اهل سفر هستید و کره جنوبی مقصد بعدی سفر شماست با خبرنگاران همراه باشید تا در این شهر گران، مقرون به صرفه سفر کنید.

22 تیر 1401

کتاب های نفیس ایران شناسی معرف تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران هستند، گردشگری صنعتی نوین و سودمند

خبرنگاران- نگار جمشیدنژاد: ایران به عنوان کشوری با دیرینگی تاریخی و دارا بودن شمار متعدد آثار برجای مانده از دوره های گوناگون دارای توانمندی های بالایی در حوزه گردشگری است که البته تا به امروز از این توانمندی آن گونه که باید بهره گیری نشده است.

13 خرداد 1401

آرامش بخش ترین شهرهای جهان برای تعطیلات کدامند؟ (قسمت اول)

بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند تعطیلات خود را به دور از شلوغی و ترافیک و در محیطی آرام سپری نمایند. شهرهایی در جهان هستند که بر اساس معیارهایی معین، آرامش بخش محسوب می شوند.

21 اردیبهشت 1401

معرفی بازار قیصریه اصفهان

بازار قیصریه اصفهاناصفهان یکی از پر گردشگرترین شهرهای ایران است که آثار تاریخی و تماشای بسیاری را در خود جای داده است و از آن جا که این شهر پر قدمت است، شاهکارهای تاریخی زیادی دارد. این شهر در دوران مختلف مامن حکومت پادشاهان به خصوص پادشاهان صفوی بوده...

6 اردیبهشت 1401

وزارت ارشاد آماده حمایت از جشنواره و سمینار کتاب های علمی و آموزشی است

به گزارش خبرنگاران ، جلسه مشترک مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فرهنگی ناشران آموزشی (سی ام بهمن) با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ محمد اللهیاری مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و جمعی از اعضای انجمن فرهنگی ناشران...

1 اردیبهشت 1401

هاشم رضی پژوهشگر و نویسنده تاریخ، درگذشت

هاشم رضی، نویسنده، پژوهشگر و مترجم حوزه تاریخ، در 87 سالگی از جهان رفت.

24 فروردین 1401

مطبوعات و نشریات موزه ملک، برگ هایی از تاریخ ایران

مطبوعات و نشریات به جا مانده از دوران گذشته در موزه ملک به نمایش در آمده اند. با خبرنگاران نگاه کنید تا با هم نگاهی به آن ها بیندازیم.

11 بهمن 1400

ملاقات آیدین آغداشلو و مرحوم مهدی سحابی بعد از 50 سال

تهران (پانا) - آیدین آغداشلو از نمایشگاه مهدی سحابی در موزه هنرهای معاصر تهران که با کیوریتوری مژده طباطبایی برپاست، ملاقات کرد.

19 دی 1400

اهالی صدا به سیما می آیند!

تهران (پانا) - محمدحسین ابراهیمی و حسن شبانکاره از صداگذاران و صدابرداران سینمای مستند مهمان برنامه نردبان شده و درباره عنصر مهم صدا صحبت کردند.

12 دی 1400

جدیدترین اثر عبدالحسین فرزاد در کتاب فروشی ها

به گزارش خبرنگاران؛ تازه ترین اثر داستانی عبدالحسین فرزاد، نویسنده، مترجم، پژوهشگر و منتقد در قالب رمانی با عنوان سِرواغوم از سوی نشر چشمه به کتاب فروشی ها رسید.

10 آبان 1400

بازار کار برای حسابداری در ایران چگونه است؟

برای بسیاری از جوانان ورود به بازار کار مساوی با پیدا کردن رشته ای آینده دار برای تحصیل و مطالعه بسیار و تحقیق قبل از انتخاب آن رشته است. برای این کار آنها ابتدا مواردی مانند فرصت های شغلی فعلی، رشد شغل مورد نظر در آینده و همچنین مسئولیت ها و حقوق و دستمزد...

31 مرداد 1400

توصیه هایی که باید در دوران قرنطینه رعایت کرد

نتایج مطالعه ای بر روی ایتالیایی هایی که سال گذشته حدود دو ماه در قرنطینه بودند، نشان داد که افزایش حواس پرتی ها و سرگردانی ذهنی رایج شده است.

26 مرداد 1400
تعداد: (45)