ویژگی های مخفی ویندوز 11

به گزارش وبلاگ درخشان 92، اخیرا Albacore یک شخص علاقمند به محصولات مایکروسافت، چندین ویژگی تازه ویندوز 11 را کشف نموده است. این ویژگی ها عبارتند از: گزینه هایی برای برچسب های تصاویر پس زمینه دسکتاپ، پنهان کردن نوار وظیفه هنگام استفاده از دستگاه به عنوان تبلت و بهبود پایداری رایانه شخصی هنگام اجرای سیستم عامل مایکروسافت. بعلاوه به نظر می رسد که مایکروسافت میخواهد نام Focus Assist را تغییر دهد و اولویت بندی اعلان ها را آسان تر کند.

ویژگی های مخفی ویندوز 11

به گزارش وبلاگ درخشان 92، یافتن ویژگی های مخفی در ویندوز چیز نوی نیست. کارشناسان این حوزه، سال هاست که در پی بیت های غیر فعال یا نیمه کاره در سیستم عامل مایکروسافت هستند. مانند همواره، ویژگی های کشف نشده ممکن است در شکلی که ما از آن ها انتظار داریم ظاهر نشوند. مایکروسافت اغلب این موارد را آزمایش می نماید، برنامه های خود را تغییر می دهد و یا به اصلاح رویکرد های خود می پردازد.

به گفته آلباکور، استیکر ها روی والپیپر ها باقی می مانند، این ویژگی به کاربران رایانه های شخصی اجازه می دهد تا طرح های خاصی را روی دسکتاپ خود نگه دارند. آن ها بعلاوه می توانند پس زمینه خود را نیز سفارشی نمایند. طبق گزارش ها، استیکر ها به وسیله یک برنامه ویرایشگر استیکر نو قابل تنظیم هستند.

در حالی که ویندوز 11 فاقد حالت تبلت اختصاصی می باشد. بعضی از ویژگی های تبلت پسند ممکن است راه خود را به این سیستم عامل باز نمایند. آلباکور تنظیماتی با عنوان پنهان کردن اتوماتیک نوار وظیفه هنگام استفاده از دستگاه به عنوان تبلت پیدا کرد. ویندوز 10 نیز گزینه مشابهی را در حالت تبلت خود داشت.

ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که به نظر می رسد مایکروسافت در حال کار بر روی آن هاست. از جمله گزینه ای برای فعال کردن توصیه زیست محیطی هفته گذشته، مایکروسافت اعلام نمود که ویژگی های بیشتری را به وسیله Dev Channel ویندوز 11 آزمایش خواهد نمود. این شرکت بعلاوه توضیح داد که بعضی از Insiders ویژگی های غیرفعال شده را در بیلد های ویندوز 11 کشف نموده اند، اما تنها گزینه های فعال شده را مورد بحث قرار خواهد داد.

منبع: windowscentral

منبع: فرارو

به "ویژگی های مخفی ویندوز 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های مخفی ویندوز 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید