کدام لژیونر ها برای فصل بعد به پرسپولیس برمی گردند؟

به گزارش وبلاگ درخشان 92، بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر در حالی به هفته های پایانی نزدیک می گردد که رقابت بین استقلال و پرسپولیس به اوج خود رسیده است. پرسپولیس با 53 امتیاز در تعقیب استقلال تهران است تا 4 امتیاز فاصله را در پنج ملاقات به جامانده جبران نموده و صدر را از آبی پوشان بگیرد.

کدام لژیونر ها برای فصل بعد به پرسپولیس برمی گردند؟

یحیی گل محمدی برای اینکه در هفته های خاتمهی بتواند تمرکز بازیکنان تیمش را افزایش دهد هرگونه جذب بازیکن را تکذیب کرد تا بازیکنان تیمش با آرامش بیشتری روی بازی های پیش رو تمرکز نمایند. با این حال شایعه درباره حضور لژیونر های فعلی تیم ملی ایران که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند بر سر زبان ها افتاده است.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دو مدافع اصلی تیم ملی ایران در جهت راهیابی به جام جهانی 2022 قطر با وجود حضور در لیگ ستارگان قطر همچنان نقل محافل خبری برای پیوستن به پرسپولیس هستند.

خلیل زاده که قراردادش با الریان قطر به خاتمه رسیده است قبل از خاتمه رقابت های باشگاهی این کشور قرارداد خود با الاهلی را نهایی کرد تا مجدداً زوج کنعانی زادگان گردد، اما خبری از بازگشت آن ها به فوتبال ایران و بازی در پرسپولیس نیست.

بعلاوه علی علیپور مهاجم ماریتیمو پرتغال نیز قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و تصمیم قطعی خود برای لژیونر ماندن را گرفته است؛ بنابراین حضور این بازیکنان در پرسپولیس فصل آینده منتفی است و تنها احتمال می رود علیرضا بیرانوند به جمع شاگردان یحیی گل محمدی بازگردد که آن هم هنوز تعیین نیست. لژیونر هایی که قرارداد ارزی می بندند تا دیگر تمایلی به دستمزد های ریالی فوتبال ایران نداشته باشند.

منبع: فرارو

به "کدام لژیونر ها برای فصل بعد به پرسپولیس برمی گردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام لژیونر ها برای فصل بعد به پرسپولیس برمی گردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید