کتاب شستن دست به چاپ ششم رسید

به گزارش وبلاگ درخشان 92، تهران (پانا) - کتاب شستن دست به نویسندگی شهرام شفیعی و تصویرگری سام سلماسی که به آموزش شیوه صحیح شستن دست ها برای مقابله با ویروس کرونا می پردازد، به چاپ ششم رسید.

کتاب شستن دست به چاپ ششم رسید

به گزارش روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب شستن دست به نویسندگی شهرام شفیعی از طنزنویسان کتاب کودک، نحوه صحیح شست وشوی دست ها بر اساس پروتکل های بهداشت جهانی را به بچه ها آموزش می دهد.

این کتاب که پیش از این به وسیله الهه ایرانفرد به زبان انگلیسی ترجمه شده و با اسم Show me your hands در سایت آمازون قرار گرفته، ماجرای طنزآمیز خانواده ای چهارنفره است که پدر خانواده روایتگری قصه را بر عهده دارد.

در بخشی از مقدمه کتاب شستن دست خطاب به والدین بچه ها آمده است: گاهی ساده ترین کارها را می توانیم با کیفیت بهتری انجام دهیم. یک تغییر کوچک می تواند خیلی وقت ها نتیجه های مهمی در پی داشته باشد. شستن دست ها به شکل کامل و درست ضامن یک عمر سلامتی بچه هاست!

کتاب شستن دست در 24 صفحه و قطع خشتی، با قیمت 38هزار تومان روانه بازار نشر شده است. برای تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می توانید با شماره 02188356436 تماس بگیرید. بعلاوه نسخه الکترونیکی این کتاب و دیگر آثار کتاب های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) هم به وسیله پلتفرم های کتابخوان طاقچه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کتاب شستن دست به چاپ ششم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب شستن دست به چاپ ششم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید