گوشی هواوی P40 به روزرسانی شد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبر خوش برای کاربران گوشی چینی هواوی P40 این است که گوشی مذکور به روزرسانی شد. این به روزرسانی قدرت دروبین های جلویی را افزایش می دهد.

گوشی هواوی P40 به روزرسانی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از مهمترین دغدغه های کاربران گوشی های اندرویدی این است که گوشی ها به روزرسانی های به موقعی را دریافت کنند. اکنون گوشی هواوی P40 این دغدغه کاربران را برطرف کرده است.

بیشتر بدانید:

دولت انگلستان هواوی را بایکوت کرد

اطلاعاتی جدید از گوشی هواوی اینجوی 20 فاش شد

ضرر 60 میلیون دلاری هواوی در تولید گوشی تاشو میت Xs

به روزرسانی مذکور به برخی از واحد های اروپایی P40، P40 Pro و P40 Pro + ارائه شده است که ویژگی های جدیدی را در دوربین های جلویی ارائه می دهد. این به روزرسانی 832 مگابایت حجم دارد.

حالت های جدید اضافه شده به این به روزرسانی عبارتند از: Smart Eye Tracking، حالت Super Night Portrait و حالت اختصاصی سلفی کم نور. Smart Eye Tracking کاملاً توصیفی است و روی چشم افراد تمرکز دارد و حتی هنگام حرکت، تمرکز را بر روی چهره آن ها نگه می دارد.

حالت Super Night حالت پرتره به شما این امکان را می دهد تا حتی در نور کم عکس هایی زیبا به تصویر بکشید، اما نکته مهم این است که در شرایط ضعیف، یک حالت ضبط فیلم جدید وجود دارد. این بهروزرسانی همچنین بسته امنیتی جولای سال 2020 را ارائه می دهد.

منبع: انتخاب

به "گوشی هواوی P40 به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هواوی P40 به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید