25 فیلم کوتاه به بخش مسابقه جشنواره گِرِن راه یافتند

به گزارش وبلاگ درخشان 92، هیأت داوری بخش مسابقه جشنواره گرن پس از تماشای آثار و بازبینی فیلم های متقاضی حضور در این رویداد، 25 اثر را برای نمایش و داوری نهایی معرفی کرد.

25 فیلم کوتاه به بخش مسابقه جشنواره گِرِن راه یافتند

به گزارش وبلاگ درخشان 92 از شیراز، ایجاد بستر مناسب جهت آنالیز و ارائه راه حل هنرمندان درباره موضوعات اجتماعی از اهداف برگزاری جشنواره گِرِن به شمار می رود، این جشنواره بعلاوه سعی دارد تا از منظر هنر به موضوعات خانواده، شهر و اجتماع نگاهی تازه و نو را به نمایش در آورد.

پس از مهلت مشخص شده برای ارسال آثار و بازبینی فیلم ها به وسیله هیات انتخاب 25 فیلم کوتاه در بخش های داستانی، مستند، پویانمایی به بخش مسابقه این رویداد راه پیدا کردند.

گوسفندان ما را خواهد بلعید ساخته مصطفی رستم پور و عاطفه رضاییان، روزنامه به کارگردانی راحله بافهم، پرومته در خواب ساخته مسعود احمدی، آسمان را رها کن به کارگردانی هادی هنرپیشه، صحنه سازی ساخته محمد علی نجابتیان و علیرضا عزت زادگان، زنجیر های کروماتیک به کارگردانی احسان پور فرخ از جمله ابن فیلم ها هستند.

قبل از تاریکی ساخته مصیب حنایی، من سیزیف به کارگردانی زهره امرالهی، حدس فروشنده از زهیر سقاچی فیروزآبادی، شبی که جا ماند ساخته فائزه کریمی، زنده به گور به گارگردانی محمد زارع و حسین ابراهیمی، انسان خردمند ساخته علیرضا شهسواری، خانه کاغذی به کارگردانی عبدالکریم قشقایی و رخ داد ساخته امید درخشان از دیگر آثار راه یافته در بخش داستانی هستند.

بعلاوه فیلم های تصرف فکر به کارگردانی امین گودرزی پور و بی قرار ساخته مهدی صدیقی به عنوان آثار راه یافته در بخش پویانمایی معرفی شدند.

فیلم سیاه زخم به کارگردانی سجاد ایمانی، قهرمان ساخته الهام آقالری، خانه اش ابریست به کارگردانی حجت طاهری، ییلاق سرد به کارگردانی محمد حسین فلاح زاده و محسن دانشور، تنها چند متر ساخته حجت طاهری، طاوس ها پرواز را نمی فهمند به کارگردانی علی بلند نظر و محمد ناصری راد، به رنگ ارغوان ساخته محمد جواد آرمان مهر، عروسک ها بر آب می میرند به کارگردانی فائزه کریمی و اسلام آباد ساخته فردین قدیری از آثار راه یافته به بخش مستند هستند.

طبق اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره فیلم کوتاه گرن، فیلمسازانی که فیلم های آنان در بخش مسابقه حضور ندارد اگر نسبت به این مورد اعتراض دارند، تا روز سه شنبه 26 آبان فرصت دارند با مراجعه به سایت جشنواره www.gsff.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه گرن به وسیله مدیریت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در سال 1400 برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "25 فیلم کوتاه به بخش مسابقه جشنواره گِرِن راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 فیلم کوتاه به بخش مسابقه جشنواره گِرِن راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید