هوش مصنوعی

ارائه جدیدترین دستاورد های دیجیتال ایرانسل در اجلاس وزیران ارتباطات اکو

سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور های عضو سازمان اکو با حضور و حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برگزار می گردد.

20 تیر 1402

قدرت باورنکردنی شبکه هایی از نانوسیم های نقره

شبکه های نانوسیم های نقره قادر هستند همچون مغز انسان یاد بگیرند و به خاطر بیاورند، درست به همان شیوه ای که ابزار سخت افزاری فکر کردن در مغز ما کار می نمایند.

10 اردیبهشت 1402

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح دولت چین برای کاهش آلودگی هوا تا نسخه تازه بلوتوث

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

7 دی 1401

سایبرپانک 2077؛ آیا مسائل بازی جنجالی بالاخره رفع شده اند؟

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، اخیرا تعداد بازیکنان بازی سایبرپانک 2077 افزایش یافته است. در حالی که افزایش محبوبیت بازی تا حدی می تواند به دلیل موفقیت انیمه Cyberpunk: Edgerunners اثر نتفلیکس باشد، با این حال سوالی را در فکر بسیاری ایجاد کرده است: آیا مسائل بازی...

14 مهر 1401

استارت آپ محقق ایرانی برای تشخیص بیماری ها با استفاده از حشرات

آریا صمیمی موسس استارت آپ InsectSense است که در این استارت آپ آنها از نوآوری های توسعه داده شده با الهام از حشرات برای تشخیص بیماری استفاده می نمایند.

31 تیر 1401

ناسا پرونده ویژه ای برای بررسی حضور اشیاء ناشناس در آسمان زمین باز کرد

ناسا تحت برنامه ای که آن را پرخطر می داند، پرونده جدیدی را باز کرده است که طی آن تیمی از دانشمندان 9 ماه را صرف ارزیابی پدیده های هوایی ناشناس (UAP) که اغلب به عنوان یوفو مطرح می شوند، خواهند کرد تا این موضوع عجیب را از زاویه علم عمیق تر بررسی کنند.

25 تیر 1401

داریا همراه اولین عرضه کننده سری گلکسی S22 سامسونگ در ایران

شرکت داریا همراه مرکز برای نخستین بار پرچمداران تازه سری گلکسی سامسونگ را همزمان با عرضه جهانی، در بازار ایران عرضه می کند.

10 تیر 1401

مقایسه اسنپدراگون 8 نسل 1، اگزینوس 2200 و دایمنسیتی 9000

چند روز قبل سامسونگ بالاخره از اگزینوس 2200 رونمایی کرد که جدیدترین تراشه پرچم دار این شرکت محسوب می گردد. این تراشه در کنار اسنپدراگون 8 نسل 1 و دایمنسیتی 9000 راهی پرچم داران اندرویدی 2022 خواهند شد. متاسفانه سامسونگ بخشی از جزئیات اگزینوس 2200 را فاش نکرده...

18 فروردین 1401

75 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما بر اساس نظر منتقدان

در این مقاله به آنالیز بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما می پردازیم. برای رسیدن به یک فهرست کامل، 75 فیلم برتر ابرقهرمانی را طبق نظر منتقدان رتبه بندی نموده ایم.

12 اردیبهشت 1400

دستگاه ها، داده هایشان را در اختیار محققان هوش مصنوعی قرار دهند

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از همه دستگاه ها انتظار داریم که داده های خودشان را در اختیار محققان هوش مصنوعی قرار دهند.

2 اردیبهشت 1400

هوش مصنوعی واژه های جدید می سازد

وب سایتی توسعه یافته که با استفاده از هوش مصنوعی واژه های جدیدی می سازد که تا به حال وجود نداشته اند.

2 مرداد 1399

شفاف سازی اندام های بدن برای تهیه نقشه 3بعدی آنها

پژوهشگران آلمانی برای نخستین بار توانستند نسبت به شفاف سازی اندام های انسان و آماده کردن آنها برای ارائه یک نقشه سه بعدی اقدام نمایند.

10 فروردین 1399