تئاتر

جاذبه هایی که هر گردشگری در سفر به سان سیتی باید ببیند

سان سیتی! استراحتگاهی مجلل در شمال غربی آفریقای جنوبی که عنوان یکی از برترین مراکز تفریحی دنیا را به خود اختصاص داده و انواع تفریح ها را ارائه می نماید. این منطقه مجذوب کننده می توانید تفریحات متنوع از بازی های مهیج گرفته تا ماشین سواری و حتی بازی گلف...

25 بهمن 1402

نُه، فیلمی موزیکال به کارگردانی راب مارشال

فرانک مجیدی: بالاخره پیروز شدم آخرین کار راب مارشال را، که در اسکار هشتاد و دوم در چهار رشته بهترین بازیگر زن نقش مکمل (پنه لوپه کروز)، بهترین کارگردانی هنری، بهترین طراحی لباس، بهترین ترانه نوشته شده نامزد شده ببینم. فیلمی که در میان فیلم نامه نویسانش،...

17 آذر 1401

فرهادی از ایتالیایی ها جایزه استاد سینما می گیرد

اصغر فرهادی جایزه استاد سینما (Maestri Cinema) فیزوله (منطقه ای در استان فلورانس ایتالیا) را روز شنبه 25 تیر ماه (16 جولای) در سالن تئاتر رومی فیزوله دریافت خواهد نمود و فیلم برنده اسکار جدایی نیز پس از مراسم برای مخاطبان به نمایش گذاشته می گردد.

4 مرداد 1401

خنیاگرِ شهرام ناظری؛ حماسی، اندرزگونه و عاشقانه

علی نصیریان، حمیدرضا نوربخش و علیرضا قزوه هر یک به شکلی از آلبوم خنیاگر و هنر شهرام ناظری تعریف کردند.

8 تیر 1401

عکس شبنم قلی خانی در کنار دکتر انوشه

شبنم قلی خانی عکسی از خودش در کنار دکتر انوشه در فضای مچازی منتشر نموده است که نظر کاربران را به خود جلب نموده و حواشی در این باره ایجاد نموده است.

21 خرداد 1401

عکس منشوری خانم بازیگر مجذوب کننده با شوهرش ! ، نگین معتضدی اینجا ایرانه !

خبرنگاران:عکسی عاشقانه از نگین معتضدی و همسرش منتشر شد.

6 اسفند 1400

خاکسپاری میرصلاح حسینی

این بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون که بر اثر سرطان در سن 73 سالگی از دنیا رفت، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خانه ابدی خود بدرقه شد.

23 تیر 1400

یک پرفورمنس عجیب، شناخت نقاط تاریک وجود؛ شکنجه مخاطب تا آستانه تحملش

خبرگزاری خبرنگاران-همه ما جنبه های سادو مازوخسیتی (آزارگری و آزارخواهی) داریم که اگر کنترل شود و در قالب هنر در بیاید، نتیجه درخشانی خواهد داشت مانند آثار ادگار آلن پو ولی اگر کنترل نشود، ماحصل آن می شود هیتلر.

22 تیر 1400

23 جاذبه گردشگری زوریخ را بشناسید

سنت تفکر لیبرال و جامعه روشن فکری زوریخ منجر به جذب شخصیت های برجسته ای در طول تاریخ همچون گئورگ بوشنر (Georg Büchner)، ولادیمیر لنین (Vladimir Lenin)، جیمز جویس (James Joyce)، کارل گوستاو یونگ (C. G. Jung) و توماس مان (Thomas Mann) به این شهر شده و این سنت تا امروز نیز ادامه یافته است.

15 تیر 1400

شهرستان رومشگان و چگنی هنوز مجتمع فرهنگی هنری ندارند

خبرنگاران/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پروژه های کتابخانه درجه یک و تالار آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری دورود نیازمند اعتبارات ویژه است.

23 بهمن 1399

این خاندان محترم

10 سال است وارد حرفه بازیگری شده و در 28 فیلم قابل تامل سینمای ایران بازی نموده و در همین مدت پنج جایزه معتبر هم برای فیلم های مختلف گرفته. یزدان بخش نه بازیگر حرفه ای بود و نه تصمیم داشت وارد این حرفه گردد، اما زمانی که بازنشسته شد برای پرکردن اوقات فراغتش...

19 مهر 1399

فنون نازکردن در دوران نامزدی!

همشهری تندرستی - اکرم محمدی: ناز کردن و خود را دریافت کار درستی نیست، اما گاهی اگر درست این کار را انجام دهید و به قول معروف درست کلاس بگذارید، شایسته احترام بیشتری هستید.

26 مرداد 1399

بیوگرافی بابک حمیدیان

بابک حمیدیان زاده 1359 درتهران است. وی اصالتا اهل رشت بوده و فعالیت حرفه ای خود در سینما را از سال 1382 با فیلم قدمگاه شروع کرده است.

27 اردیبهشت 1399

کدام اصناف این روزها باید تعطیل باشند؟

پس از گسترش ویروس کرونا مسئولان تصمیم به تعطیلی بعضی از مشاغل گرفتند، اما در این بین بعضی از مشاغل همچنان باید پای کار باشند.

26 اردیبهشت 1399

برنامه ششم توسعه در سازمان میراث فرهنگی چگونه محقق می شود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری سمینار هم اندیشی چگونگی تحقق مبانی برنامه ششم در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت:...

12 فروردین 1399