اختلاف 10 میلیارد تومانی پرسپولیس و کارگزار رسمی برند باشگاه

به گزارش وبلاگ درخشان 92، باشگاه پرسپولیس و حامی مالی خود اختلاف نظر 10 میلیارد تومانی در راستای اسناد همکاری فصل جاری خود دارند.

اختلاف 10 میلیارد تومانی پرسپولیس و کارگزار رسمی برند باشگاه

به گزارش وبلاگ درخشان 92 به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس در هفته های ابتدایی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران فصل جاری قرارداد همکاری با یک کارگزار بورس برای استفاده از برند سرخ ها در راستای درآمدزایی امضا کرد که این روزها تبدیل به اختلاف بین مدیران دو طرف شده است.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل وقت پرسپولیس با ارائه راهکاری جدید خبر از عقد قرارداد با این کارگزار را در حالی رسانه ای کرد که آنها را حامی مالی خود عنوان نکرد و تنها از این شرکت به عنوان منبعی برای دستیابی به قراردادهای مالی سرخ ها اسم برد.

آتیه داده پرداز نیز طبق این توافق اقدام به راه اندازی اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس کرد تا آن را تبدیل به منبع درآمدی مطمئن برای سرخ ها کند و به ازای تراکنش های اجرا شده در آن بتواند پولی را به حساب پرسپولیس واریز کند.

با این حال این شرکت طبق گفته مدیران باشگاه، تا سرانجام بهمن ماه سال گذشته طی دو مرحله مبلغ 15 میلیارد تومان به حساب پرسپولیس واریز کرد که به ازای آن دو فقره چک نیز تحویل گرفت تا نشان دهد پول دریافتی پرسپولیسی ها در قالب قرض بوده است.

قرار است این پول پس از حسابرسی طرفین از بخش درآمدزایی اپلیکیشن برای باشگاه پرسپولیس بابت هر تراکنش، کسر شود.

نکته جالب توجه اظهار نظر یکی از مدیران این کارگزاری در قبال میزان پرداختی به باشگاه پرسپولیس است که ادعای پرداخت 25 میلیارد تومانی به سرخ ها را داشته است.

اختلاف 10 میلیارد تومانی با رقمی که باشگاه پرسپولیس اذعان به دریافت آن دارد و تا به امروز نیز واکنشی به آن نداشته است.

قراردادی که تا به امروز بصورت شفاف رسانه ای نشده و تبدیل به اختلاف عمیق بین باشگاه پرسپولیس و تنها حامی مالی فعلی سرخ ها شده است.

  • اساسنامه فدراسیون فوتبال نیازی به تصویب هیئت دولت ندارد
منبع: همشهری آنلاین

به "اختلاف 10 میلیارد تومانی پرسپولیس و کارگزار رسمی برند باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف 10 میلیارد تومانی پرسپولیس و کارگزار رسمی برند باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید