برنامه ریزی دقیق مالی برای دوران پساکرونا

به گزارش وبلاگ درخشان 92، خبرنگاران/فارس رئیس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس گفت: باید برای دوران بعد از کرونا و کاهش آسیب های ناشی از وجود این بیماری، برنامه ریزی دقیق مالی داشته باشیم.

برنامه ریزی دقیق مالی برای دوران پساکرونا

نادر طیبی در جلسه کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی افزود: بیماری کرونا از دو جهت سلامت و معیشت بر جوامع مختلف تاثیر گذاشته که بخش اقتصاد به ویژه کسب و کارهای خرد از مهمترین بخش های تاثیر پذیر ناشی از این بیماری است که به واسطه آن افراد و یا واحدهای تولیدی زیادی آسیب دیده اند.

به گزارش وبلاگ درخشان 92 به نقل از روابط عمومی اتاق فارس طیبی افزود: ما در این کمیسیون باید ضمن آنالیز و تحلیل شرایط موجود راهکارهایی برای کاهش آسیب های ناشی از بیماری کرونا در مورد واحدهای صنعتی و تولیدی، کارگران و افراد بیکار شده ارائه دهیم.

طیبی افزود: امور جاری به ویژه مباحث مالی باید با در نظر دریافت شرایط حساس در هر بخش انجام گردد، چراکه نمی توان کسب و کارها تعطیل گردد.

عضو اتاق بازرگانی فارس گفت: التهاب های به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا در دنیا آسیب جدی به حوزه انرژی وارد نموده و نکته حائز اهمیت این است که باید برای آینده فعالیت در حوزه انرژی روینمودهای جدید را در نظر گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برنامه ریزی دقیق مالی برای دوران پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی دقیق مالی برای دوران پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید