ردمی K50 شاید شارژر 100 واتی و استاندارد IP68 داشته باشد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، به گزارش یکی از افشاگران معروف چینی، ظاهرا گوشی های سری ردمی K50 با پشتیبانی از شارژر 100 واتی و استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 راهی بازار می شوند.

ردمی K50 شاید شارژر 100 واتی و استاندارد IP68 داشته باشد

ردمی یکی از معروف ترین و برترین شرکت های سازنده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که البته به صورت مستقل فعالیت نمی نماید و زیر نظر شیائومی که در حال حاضر عظیم ترین فراوریکننده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود به فراوری گجت هوشمند مشغول است. این شرکت به این معروف است که گوشی های بسیار خوبی را با قیمت مناسب راهی بازار می نماید که خب از سال اول که با آن آشنا شدیم تا کنون تغییر خاصی را در این سیاست مجذوب کننده شاهد نبودیم.

یکی از مجذوب کننده ترین محصولات ردمی اما سری K هستند که هواداران بسیار زیادی دارند. این گوشی ها معمولا به قاتل پرچم دار معروف هستند چرا که از لحاظ سخت افزاری دست کمی از آن ها ندارد ولی در عین حال از لحاظ قیمتی فوق العاده ارزان هستند. برای مثال می توان به سری ردمی K40 اشاره نمود که قیمت آن ها حتی به 800 دلار هم نمی رسد!

اما آنچه که در حال حاضر پیرامون آن خبرهای زیادی می شنویم، ردمی K50 است. محصولی که البته هنوز رسما معرفی نشده است و تا آن روز هم مدت زمان نسبتا زیادی به جای مانده است. اما خب شایعات همواره از مدت ها قبل پخش می شوند که این موضوع درباره سری ردمی K50 هم صدق می نماید.

روز گذشته یکی از افشاگران معروف چینی که تحت اسم Digital Chat Station در شبکه های اجتماعی فعالیت می نماید، اطلاعاتی را در رابطه با یک محصول ناشناخته با پردازنده اسنپدراگون 870 منتشر کرد مبنی براینکه این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی با وضوح +1080p و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد که البته نمی دانستیم منظور ردمی K50 است یا ردمی K40S. حال این افشاگر خبرهای بیشتری را صراحتا در رابطه با سری ردمی K50 منتشر کرد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

طبق گفته های DCS، ردمی K50 با پشتیبانی از شارژر 100 واتی راهی بازار خواهد شد تا بدین ترتیب اولین گوشی از این سری با چنین قابلیتی باشد. در حال حاضر تنها بعضی از گوشی های پرچم دار سری می خود شیائومی و گوشی های تازه بلک شارک هستند که سرعت شارژرشان سه رقمی است (120 واتی) در غیر این صورت هیچ یک از گوشی های ردمی با چنین استانداردی راهی بازار نشده بودند.

از قابلیت های خوب دیگر این سری می توان به پشتیبانی آن ها از استاندارد ضد آب IP68 اشاره نمود که البته نه تنها به معنای مقاومت بالای این سری در برابر نفوذ آب است بلکه یعنی ردمی K50 و مدل های مختلف آن می توانند در برابر نفوذ گرد و غبار هم تا حد زیادی از خود مقاومت نشان دهند. در نهایت هم باید به بلندگوهای استریوی مشابه اشاره نمود که احتمالا در بالا و پایین گوشی تعبیه شده اند تا بدین ترتیب باز هم منتظر یک شاهکار از ردمی باشیم.

در حال حاضر برترین گوشی از سری ردمی K40 با استاندارد ضد آب IP53 در دسترس قرار گرفته است که این یعنی در برابر قطرات آب و گرد و غبار، اندکی مقاوم است. شارژری بسیار سریعی هم که برای فقط یک مدل آن ها در نظر گرفته شده است 67 وات سرعت دارد در حالی که باقی مدل ها با شارژر 33 واتی در دسترس قرار گرفتند.

طبق شایعات و خبرهایی که پیش تر پیرامون گوشی های این سری منتشر می شده است، می توانیم انتظار داشته باشیم ردمی K50 در سه مدل مختلف با سه پردازنده از سه نسل متفاوت راهی بازار گردد. ظاهرا برترین و قدرتمندترین مدل از این سری به پردازنده اسنپدراگون 898 مجهز خواهد شد که البته کوالکام هنوز از آن رونمایی نکرد و میخواهد اواخر سال جاری این کار را انجام دهد. مدل دیگر با اسنپدراگون 888 که قلب تپنده پرچم داران سال جاری است راهی بازار خواهد شد و مدل دیگر هم اسنپدراگون 870 را به اسم پردازنده مرکزی خود خواهد داشت.

اگرچه اسنپدراگون 870 و 888 در یک سال راهی بازار شدند و در واقع متعلق به یک نسل هستند اما از لحاظ قدرت سخت افزاری، اسنپدراگون 870 در حد و مقدار های 865 پلاس است. البته هنوز مطمئن نیستیم که این خبر درست باشد و برای آگاه شدن از این بابت باید حداقل تا انتها سال جاری صبر کنیم.

به خاطر داشته باشید اینکه تمام گوشی های سری ردمی K50 به شارژر 100 واتی مجهز می شوند معین نیست چرا که ردمی سال جاری هم نشان داد که قابلیت های خوب را فقط برای برترین مدل موجود در نظر می گیرد. شایعات قبل که به شارژر 67 واتی اشاره داشتند اما شاید از این شارژر برای دو مدل استاندارد و پلاس یا پرو در نظر گرفته گردد و شارژر 100 واتی را برای مدل ردمی K50 پرو پلاس ببینیم.

در رابطه با دوربین نماینده های مورد انتظار ردمی هم خبرهایی منتشر شده بود مبنی براینکه قدرتمندترین مدل از این سری به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد در حالی که سایر گوشی ها از دوربین 48 مگاپیکسلی بهره خواهند برد. با این حال همانطور که گفته شد این ها در حد شایعه هستند و نمی توان به طور حتم به صحت شان اعتماد کرد.

در حال حاضر از بابت تاریخ رونمایی، عرضه، بازار عرضه و قیمت گوشی های سری ردمی K50 اطلاع دقیقی در اختیار نداریم اما گفته می گردد این گوشی ها احتمالا در چین رونمایی خواهند شد و در بازارهای بین المللی هم با نام دیگری در دسترس قرار می گیرند. مثلا در حال حاضر پوکو F3 که در بازار کشور ما هم در دسترس قرار گرفته است، یک مدل دیگر از ردمی K40 به شمار میرود که البته اندکی هم با آن فرق دارد. اما به صورت کلی هر دو گوشی در یک سطح قرار دارند.

با این حال باید منتظر ماند و دید تا انتها سال جاری چه خبرهای بیشتری پیرامون نماینده های مورد انتظار ردمی منتشر می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ردمی K50 شاید شارژر 100 واتی و استاندارد IP68 داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K50 شاید شارژر 100 واتی و استاندارد IP68 داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید