زنگنه: به آینده شرکت های دانش بنیان امیدوارم

به گزارش وبلاگ درخشان 92، وزیر نفت در حاشیه روز نخست بیست وپنجمین نمایشگاه نفت ایران تأکید کرد: به آینده شرکت های دانش بنیان بسیار امیدوارم.

زنگنه: به آینده شرکت های دانش بنیان امیدوارم

بیژن زنگنه امروز (جمعه، سوم بهمن ماه) در حاشیه بازدید از بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به اینکه به آینده شرکت های دانش بنیان بسیار امیدوارم و بسیار به این شرکت ها فکر کرده ام، به خبرنگار شانا گفت: ایجاد پارک فناوری نفت و گاز ری، صندوق پژوهش و فناوری و تعریف پروژه های پیشران ازسوی وزارت نفت بسیار به این شرکت ها کمک و آنها را فعال می کند.

وی با بیان اینکه دانش بنیان ها، شرکت های بسیار خوبی برای آینده صنعت نفت ایران هستند و اهداف توسعه آنها در سال های آینده محقق می شوند، اضافه نمود: این شرکت ها در بخش های پیچیده خدمات مهندسی ایفای نقش می کنند.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه همکاری صنعت نفت با دانشگاه ها طبق قراردادها در حال انجام است و فقط باید کمک کرد که تعهدهای طرفین درست و به موقع انجام شود، ادامه داد: دانش بنیان ها بیشتر باید با مدیریت پارک فناوری نفت و گاز ری و صندوق پژوهش و فناوری در ارتباط باشند و وزارت نفت هم از آنها حمایت و کمک می کند.

وزیر نفت امروز پس از گشایش بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بیش از سه ساعت از سالن های 31A، 10 و 11 و 6 و 7 که شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی در آن جا غرفه برپا کردند بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "زنگنه: به آینده شرکت های دانش بنیان امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: به آینده شرکت های دانش بنیان امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید