فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان منتشر شد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در کردستان، عبیدالله رستمی در جمع اصحاب رسانه استان در فضای مجازی اظهار کرد: جایزه کتاب سال به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و به منظور حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران استان و حفظ و ارتقای هویت فرهنگی برگزار می گردد.

فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان منتشر شد

وی با اشاره به شرایط شرکت در این رویداد ادبی مطرح کرد: آثاری که برای اولین بار در سال 1399 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده است، می توانند در سومین جایزه کتاب سال کردستان شرکت نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ادامه داد: آثار منتشرشده مولفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه کردستان شناسی و آثار مولفان و پدیدآورندگان کردستانی در تمامی حوزه ها از شرایط شرکت در این جایزه ادبی است.

به گفته رستمی، در این جایزه ویراست جدید آثار علمی اگر به تشخیص گروه داوری 40 درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر نموده باشد، مجددا قابل آنالیز است.

وی با بیان اینکه کتاب های آموزشی و یاری درسی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می شوند، اضافه نمود: هر جلد از کتاب های دوره ای در صورت استقلال محتوایی حکم یک کتاب مستقل را دارد در غیر این صورت آنالیز کتاب منوط به ارایه نیمی از مجلدات است.

رستمی همچنین ملاک داوری آثار به این دوره از جایزه کتاب سال کردستان، سال نشر و شناسنامه کتاب اعلام و افزود: هر مولف باید سه نسخه از اثر خود را برای شرکت در فرآیند داوری حداکثر تا 31 مردادماه 1400 به دبیرخانه جایزه ارسال نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد، یادآوری کرد: علاقه مندان به شرکت در این جایزه ادبی می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در سنندج، بلوار توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج ارسال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید