پرسپولیس جای استقلال را می گیرد، صدرنشین قطعا امتیاز از دست می دهد

به گزارش وبلاگ درخشان 92، محمد پنجعلی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تفاضل 6 امتیازی پرسپولیس با استقلال تهران در بالای جدول گفت: قطعاً نوسانات زیادی را در ادامه رقابت های لیگ برتر شاهد خواهیم بود. من خیلی بعید می دانم اختلاف بین دو تیم همین عدد باقی بماند و تفاوت های دو تیم در لحظات سرنوشت ساز لیگ برتر در سال آینده معین می گردد.

پرسپولیس جای استقلال را می گیرد، صدرنشین قطعا امتیاز از دست می دهد

پیشکسوت پرسپولیس درباره صحبت از جبران ناپذیر شدن اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال و از دست دادن زود هنگام امیدهای سرخپوشان برای تکرار قهرمانی خود اضافه نمود: آنهایی که می گویند کار برای پرسپولیس در لیگ برتر تمام شده است چیزی از فوتبال و مختصات جدول نمی فهمند.

مدافع پیشین سرخپوشان ادامه داد: همین دربی خیلی مشخص کننده است. پرسپولیس قطعاً جبران خواهد نمود و استقلال در برخی از بازی ها امتیاز از دست خواهد داد. مهم ترین عامل برای پرسپولیس حفظ تمرکز و روحیه تیمی است. باید بازی به بازی پیش بروند تا بتوانند جای استقلال را بگیرند که من به این موضوع خوشبین هستم.

وی درباره تأثیر اشتباهات فردی بازیکنانی همانند حامد لک در نتایج اخیر پرسپولیس توضیح داد: اشتباه فردی دروازه بان ها بیشتر به چشم می آید. فشار زیادی روی بازیکنان تیمی که همواره پیروز بوده است وجود دارد. باید از آنها حمایت کرد. نمی توان با یک شکست همه چیز را نادیده گرفت.

پنجعلی درباره گلایه های متوالی یحیی گل محمدی از مسائل اقتصادی گفت: کاملاً حق با سرمربی تیم و بازیکنان است. مگر می توان مسائل اقتصادی را از فکر بازیکن گرفت. هیچ کس نمی تواند فکر آزاد با وجود مسائل اقتصادی داشته باشد. اگر گل محمدی هر بازی هم گله کند حق دارد چون بازیکنانش تحت فشار فکری هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس جای استقلال را می گیرد، صدرنشین قطعا امتیاز از دست می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس جای استقلال را می گیرد، صدرنشین قطعا امتیاز از دست می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید