مجمع سالیانه فدراسیون گلف برگزار گردید

به گزارش وبلاگ درخشان 92، مجمع عمومی فدراسیون گلف به ریاست معاون وزیر ورزش و به صورت وبینار برگزار گردید.

مجمع سالیانه فدراسیون گلف برگزار گردید

به گزارش وبلاگ درخشان 92، مجمع عمومی فدراسیون گلف ظهر امروز به صورت وبینار در محل هتل آموزشگاه مجموعه ورزشی انقلاب به ریاست مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع برگزار گردید.

حمید عزیزی در ابتدای این مجمع به آنالیز عملکرد فدراسیون پرداخت و در ادامه کلیپی کوتاه از عملکرد فدراسیون برای اعضای مجمع پخش شد.

رئیس فدراسیون گلف تاکید نمود: فدراسیون گلف پیروز شد بدون هیچ سفر خارجی به کرسی آسیایی دست پیدا کند . سپس گزارش حسابرس، خزانه دار و بازرس ارائه شد که تمام گزارش ها با رای مثبت اعضای مجمع همراه شد. البته نکته ای درباره مصارف بودجه برای کارکنان از طرف معاون وزیر مطرح و گوشزد شد.

همچنین بعضی روسای هیئت های استانی که به صورت آنلاین مجمع را نظاره می کردند از جمله تبریز و خوزستان هم نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

علی نژاد در ادامه مجمع ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون و اشاره به مسائل موجود که کرونا به وجود آورده از گزارش اقتصادی شفاف فدراسیون ابراز رضایت کرد.

در سرانجام عزیزی، رئیس فدراسیون گلف گفت: تعدیل نیروهای اجرایی فدراسیون از کم بودن بودجه وزارت ورزش است. یکی از کمترین دریافتی ها در بین همه فدراسیون ها متعلق به گلف است . درضمن ردیف بودجه ای در مجلس برای چهار فدراسیون تعریف شده که هنوز وزارت ورزش هیچ گونه پولی به فدراسیون نپرداخته است.

وی تاکید نمود: یکی از نقاط ضعف فدراسیون این است که نتوانستیم یاری شایانی به هیئت های استانی داشته باشیم .

در سرانجام دکتر علی نژاد جلسه را ترک کرد و ادامه مجمع به دکتر سعیدی سپرده شد.

فدراسیون گلف به پیشنهاد عزیزی از این به بعد گردش اقتصادی خود را داخل سایت فدراسیون شفاف سازی خواهد نمود که به تصویب اعضای مجمع هم رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجمع سالیانه فدراسیون گلف برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع سالیانه فدراسیون گلف برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید