بهداشت دهان و دندان

20 واقعیت جالب در مورد مو قرمز ها که نمی دانستید؛ از قدرت های خاص تا آسیب پذیری ها

مو قرمز ها همیشه به خاطر رنگ موی خاصشان متمایز بوده و حتی بین جمعیتی انبوه نیز قابل شناسایی بوده اند. جدای از داشتن رنگ مویی که بسیار متمایز است، چندین ویژگی دیگر در مو قرمز ها وجود دارد که آن ها را در مقایسه با مو بور ها یا مو قهوه ای ها متمایز می سازد.

15 فروردین 1402

معجزه ترکیب لیمو ترش با این ماده غذایی خوشمزه در کاهش فشار خون و لاغری

روغن زیتون و لیمو ترش هر کدام از خواص بی نظیری برخوردار هستند، البته ترکیب روغن زیتون و لیمو ترش نیز به سلامت بدن و درمان بعضی از بیماری ها یاری شایانی می نماید.

7 شهریور 1401

بازی های کم خرج برای مهمانی های بچه ها

انواع مختلفی از بازی های بچه ها وجود دارد که به حداقل امکانات احتیاج دارد. برخی از این بازی ها برای مهمانی های بچه ها بسیار ایده آل و مناسب اند.

17 مرداد 1401

کشف شواهد 500 میلیون ساله از تکامل عنکبوت ها!

بررسی دو فسیل بسیار کوچک 500 میلیون ساله که دارای بافت عصبی هستند، دانشمندان را به شواهد جالب توجهی رسانده که می تواند جهت تکاملی حشرات مدرن امروزی همچون عنکبوت ها و عقرب ها را توضیح دهد.

20 خرداد 1401

راهکارهایی جهت پرپشت شدن موی نوزاد

اگر میخواهید رازهای پرپشت شدن موی نوزاد را بدانید، به نکاتی که در ادامه می آید، دقت کنید.

13 آبان 1400

قربانیان سوءتغذیه

چرا با این همه کوشش های پیگیر و صرف هزینه گزاف، هنوز هم سوءتغذیه یکی از مسائل حل نشده به جای مانده و بار سنگین مادی و معنوی بر پیکر جامعه، خانواده، اقتصاد و بهداشت و درمان کشورها تحمیل نموده است و سالانه حتی روزانه قربانیان زیاد از بچه ها و مادران باردار...

3 مهر 1400

طرز تهیه میگو سوخاری

میگو سوخاری یکی از انواع غذاهای فست فودی و خوشمزه در دنیا است که در دسته بندی غذاهای دریایی قرار می گیرد. این غذای خوشمزه را علاوه بر اینکه می توانید به عنوان یک غذای کامل بهره ببرید ، می توانید آنرا به عنوان یک پیش غذای مجلسی هم سرو کنید.

30 آذر 1399

معرفی 3 رمان عامه پسند و تاثیر گذار که حتما از خواندن آنها لذت می برید

کتاب ها دروازه هایی به شهرهایی جادویی هستند که خواندن شان کلید این شهرهاست. شهرهایی که می تواند پناه امن ذهن های خسته از اتفاقات اخیر دنیای معاصر باشد و برای مدتی آرامش را به ذهن هدیه دهد. در این مقاله شما را به سه کتاب آشنا می کنیم که مطالعه آن ها می تواند...

28 آذر 1399

کاوش در محوطه گبری سربیشه شروع شد، کشف سفال های منقوش لوندو

محمد فرجامی، سرپرست دومین فصل کاوش محوطه گبری سربیشه- خراسان جنوبی گفت: محوطه گبری مود در دشت مود شامل دو تپه با ارتفاع کم و نزدیک به هم است که تپه شمالی دارای ارتفاع بیشتری نسبت به تپه جنوبی است.

7 آذر 1399

خبرنگاران اجرای 9 طرح معیشتی و رفاهی برای بازنشستگان

تهران - خبرنگاران - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای 9 طرح معیشتی و رفاهی از سوی این صندوق برای بهبود شرایط بازنشستگان و فرزندان آنان و نیز بهبود قدرت خرید آنها در شرایط کنونی مالی اطلاع داد.

27 شهریور 1399

احتمال کاهش جراحی های غیراورژانس برای ایجاد تخت خالی در بیمارستان ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به فرایند افزایشی موارد بستری در بیمارستان های تهران طی 10 روز اخیر، گفت: اگر قرار باشد فرایند به همین شکل ادامه داشته باشد باید فکری کنیم که اعمال الکتیوی که در بعضی مراکز انجام می گردد، کاهش یابد تا ظرفیت...

9 شهریور 1399

شغل دوم فوتبالیست های ایرانی؛ از سردار و طارمی تا عابدزاده و شاهرودی

شاید برای شما هم جالب و جذاب باشد که بدانید شغل دوم فوتبالیست ها چیست؟ در مطلب زیر به این موضوع پرداخته ایم.

16 مرداد 1399