بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

نُه، فیلمی موزیکال به کارگردانی راب مارشال

فرانک مجیدی: بالاخره پیروز شدم آخرین کار راب مارشال را، که در اسکار هشتاد و دوم در چهار رشته بهترین بازیگر زن نقش مکمل (پنه لوپه کروز)، بهترین کارگردانی هنری، بهترین طراحی لباس، بهترین ترانه نوشته شده نامزد شده ببینم. فیلمی که در میان فیلم نامه نویسانش،...

17 آذر 1401

عرضه گرن توریسمو 7 برای کامپیوتر در دست آنالیز است

کازونوری یامائوچی ( Kazunori Yamauchi)، تهیه کننده سری گرن توریسمو و رئیس استودیوی پلیفونی دیجیتال (Polyphony Digital)، به تازگی تایید نموده است که این استودیو در حال آنالیز عرضه آخرین نسخه این سری مسابقه ای روی رایانه های شخصی است.

9 آذر 1401

آشنایی با استادیوم ملاقات ایران ، انگلیس، جایی برای بازی بزرگان

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین ملاقات جام جهانی قطر در استادیوم 68 هزار نفری خلیفه به مصاف تیم انگلیس خواهد رفت.

21 آبان 1401

ردمی A1 یک گوشی مالی اما حرفه ای

شیائومی یکی از برندهای شناخته شده چینی است که در چند سال گذشته خوش درخشیده است. این برند به عرضه محصولات متنوع در حوزه تکنولوژی و سبک زندگی معروفیت دارد. یکی از ویژگی های اصلی گوشی های این برند کارایی بالا با قیمت پایین است. در این بازار پرهیاهو و پررقابت...

26 شهریور 1401

تکذیب خبر سرقت المان خودروی چاق و لاغر خیابان دادمان

روابط عمومی شهرداری منطقه 2 با تکذیب خبر سرقت المان خودروی چاق و لاغر خیابان لبخند، بیان کرد که به منظور افزایش زیبایی بصری شهری این المان برای بازسازی و رنگ آمیزی به وسیله اداره زیباسازی منطقه جمع آورشد.

21 تیر 1401

بازسازی بناهای تاریخی قلب تپنده قره باغ

در شوشا، شهر نمادین قره باغ که از اشغال ارمنستان آزاد شده، بنا های تاریخی زیادی وجود دارد. بعضی از این سازه ها در دوره اشغال آسیب دیدند و بعضی دیگر به طور کامل تخریب شدند.

17 تیر 1401

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست یک گزینه مناسب برای جلوگیری از اتلاف انرژی است. امروزه اتلاف انرژی جزء مسائل مهم کشورهای دنیا به شمار میرود. از طرفی حدود سی درصد اتلاف انرژی به وسیله پنجره ها صورت می گیرد. با فراوری این محصول هیچگونه انرژی هدر نمی رود....

14 تیر 1401

هفدهمین همایش مهندسی معدن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به مناسبت گرامیداشت روز معدن هفدهمین همایش مهندسی معدن یکم خردادماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

8 تیر 1401

پلیموت باراکودا؛ خودرویی که جاده را خراش می دهد!

پلیموت باراکودا از جمله خودرو های آمریکایی است که طرفداران خاص خود را دارد و از مدل های محبوب برای پروژه های بروزرسانی محسوب می گردد.

5 تیر 1401

عضویت رییس کمیته حمل ونقل هوایی مجلس در شورای سیاستگذاری بنیاد گردشگری پرفسور جعفری، کوشش بنیاد برای راه اندازی دانشکده گردشگری در دانشگاه اصفهان

خبرنگاران: به پیشنهاد هیئت امنای بنیاد گردشگری پرفسور جعفری و با حضور دکتر حسن تقی زاده انصاری، رئیس هیئت مدیره این بنیاد، عضویت افتخاری رحمت الله فیروزی پور نماینده مجلس و رییس کمیته حمل ونقل هوایی خانه ملت در شورای سیاستگذاری بنیاد بین المللی گردشگری...

8 خرداد 1401

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران

خبرگزاری خبرنگاران- روح الله سلگی، در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران، گفت: در عید 1401 نوروزگاه هایی را برای ترویج فرهنگ اصیل مازندرانی قرار خواهیم داد .

29 اردیبهشت 1401

ابلاغ شیوه پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

عضو هیئت مدیره بانک مسکن از ابلاغ شیوه نامه اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن در اجرای قانون جهش فراوری مسکن به شعب این بانک اطلاع داد.

27 فروردین 1401

ابلاغ ثبت 6 اثر واجد ارزش فرهنگی تاریخی به استاندار تهران

تهران (پانا) - قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه های جداگانه به استاندار تهران، مراتب ثبت 6 اثر واجد ارزش فرهنگی تاریخی را ابلاغ کرد.

2 اسفند 1400

سولسشایر: خجالت زده هستم اما به توانایی خودم باور دارم، نمی دانم چرا یک نیمه طول می کشد تا بازی را آغاز کنیم

سرمربی منچستریونایتد گفت با وجود اینکه بابت نتایج ضعیف شیاطین سرخ احساس ناامیدی می کند، به توانایی های خودش ایمان دارد.

22 دی 1400

ملاقات آیدین آغداشلو و مرحوم مهدی سحابی بعد از 50 سال

تهران (پانا) - آیدین آغداشلو از نمایشگاه مهدی سحابی در موزه هنرهای معاصر تهران که با کیوریتوری مژده طباطبایی برپاست، ملاقات کرد.

19 دی 1400

درد زانو به هنگام خم کردن آن

چنانچه هر زمان که زانوی خود را خم می کنید دچار درد شده بطوریکه در طول زمان هیچ بهبودی حاصل نشده، آنگاه ضروری است که به پزشک مراجعه نمایید.

19 آبان 1400

عوامل موثر بر بینایی

طبق تحقیقات اجرا شده، امروزه می دانیم که با افزایش سن و ورود به سالمندی توانایی بدن در مقابله با اکسیدان ها کاهش می یابد. اکسیدان ها در طی سوخت و ساز در بدن ایجاد می شوند و یا از محیط خارج، بدن را مورد هجوم خود قرار می دهند. بدن به وسیله مکانیسم های مختلف...

5 مهر 1400

خاتمه عملیات حفاظت و بازسازی نقش برجسته برم دلک

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، خاتمه عملیات حفاظت و بازسازی نقش برجسته برم دلک مشاهده می شود.

31 مرداد 1400

جاذبه های میانه، شهری با قدمت ده ها سال پیش از میلاد، عکس

میانه، یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ایران است که در استان آذربایجان شرقی واقع شده و به علت بهره مندی از آثار تاریخی در کنار میهمان نوازی ساکنین، اقلیم مطلوب و دیدنی های طبیعی، امروزه یکی از مقاصد گردشگری به تعداد می رود.

13 مرداد 1400

فناوری واقعیت مجازی با کوشش 5 شرکت در کشور توسعه یافت

با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری واقعیت مجازی با کوشش 5 شرکت در کشور توسعه یافت.

28 تیر 1400
تعداد: (32)